SHOP

torsdag den 14. januar 2010

Carlis Ice Dream


Typisk! Så er der stress torsdag morgen, man er træt - snart er det fredag, man skynder sig ud (glemmer alt) kommer forsent til timen -- og hvad sker der så? Jo 1. modul er selvfølgelig aflyst, så nu sidder jeg ved en offentlig computer og blogger - hvilket mærkeligt nok er utrolig grænseoverskridende...



I hvert fald må jeg lige gøre lidt reklame for min body-boy Carl Emil som jeg også spiller sammen med i Et HUS (www.myspace.com/ethusdk). MEN Carlis er begyndt på hans eget solo projekt, kaldt Carlis Ice dream, eller dvs. det jo har været igang i hundrede år, men nu ligger det altså også ude på cyberspace og bobler - derfor vil jeg dele det med jer. Le Link: www.myspace.com/carlisicedream . Personligt synes jeg det er helt fantastisk, specielt Panoblle er min farvorit. Enjoy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar